En text som beskriver allt, jag själv aldrig har lyckats beskriva


Vad är egentligen ett brustet hjärta? Hur kan ett hjärta gå sönder? Ett hjärta kan brista på så många olika sätt. Ett brustet hjärta är kallt och det gör ont. Det är små sår på hjärtat. Som är väldigt svåra att läka. Man kan inte se såren, men man vet att dom är där. För man känner dom. Dom är där hela tiden. Ibland kan man glömma bort att man har såren för stunden, men så fort man är ensam, så gör det ont igen. Jag försöker att laga mina sår, jag försöker och försöker. Men det går inte. Ibland tror jag att en bit av såren har läkts. Ibland gör det knappt ont. Men sen känner jag såren där igen. Jag behöver ha någon som kan laga mina sår. Mitt hjärta har gått sönder, det är sönder. Och jag vet en person som kan laga mina sår, en enda person. Allt som behövs är Dig.

Ett brustet hjärta är när du försöker att undvika honom, men i slutändan går du den andra vägen bara för att få se en skymt av honom. Ett brustet hjärta är när du vet att du har ont, men har ingen aning hur man fixar det. Ett brustet hjärta är när du äntligen inser att han är allt du behöver och på samma gång inser du att han är en sak du aldrig kan få.. Det är ett brustet hjärta!

Hittade den på en blogg, grymt skrivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0