Kvällens fråga

Fick en kommentar här på kvällskvisten. Har fått den förut också så nu tänkte jag svara på den.
På vilken skola går jag efter sommaren?
De här är en jätte jobbigt ämne att prata om tycker jag, för att jag är en människa en en otroligt beslutsångest. Men jag har gjort någta val men jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra. Jag har valt sam/sam på Arlanda gymnasiet i Märsta som första handsval. Som andra handsval har jag valt Väsby nya ekonomi/ekonomi och som tredje handsval har jag valt media programet på Täby enskilda.

Ska på öppethus på dessa gymnasium imorgon och på Torsdag för att verkligen kunna bestäma mig. Men just nu lutar de åt Arlanda gymnasiet - sam/sam. Detta skulle betyda att jag i princip flyttar till Märsta i sommar.

Kommentarer
Postat av: A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-05-04 @ 21:21:24
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0